Saturday, 16 January 2016

SEGMEN : JOM TAMBAH FOLLOWER # ROUND 1

Tamat 22Jan
Kepada yang pernah join  SEGMEN : JOM TAMBAH FOLLOWER, korang boleh join yang ni. Kalau korang tak follow up segmen ni, nama korang akan tersingkir.

Okay here my answers.

1. Nama diberi Karimah bt Zulkafali. 18tahun to be. Pelajar sains tulen yang bercita'cita nak jadi peguam syariah yang berdedikasi XD Anak perempuan kepada umi abah yang tak pernah berhenti menyokong saya. Hamba Allah yang tak lekang dengan dosa T.T

2. Terengganu! I loveeeeeeee it. Sebab pantai cantik, makanan sedap. Cuma harga dekat tempat tinggal aku mahal -_- Seriously.

3. Muahahahaha makann! Kalau stress lagi, menangis haha! Kalau lagi parah, pergi bawak diri ke pantai. Wuhuu besttt :)

4. Em, start blogging dengan kawan'kawan.

5. 2012 :)

6. Takpernahhhh haha sodih betul. Em hadiah yang paling berharga, umi abah masih ada disisi alhamdulillah. Kami bukan orang kaya, jadi takpernah merungut nak hadiah grand :) Bersyukur mana ada. Abah bawak pergi makan kat luar sempena hari lahir dah cukup happy! ^_^

7. Wahaha soalan best yang ni! Haha XD

- Tua daripada aku. Kalau sama umur, pastikan birthday dia lagi awal dari aku. Haha.
- Tinggi dari aku.
- Matured. Bukan yang suka merajuk entah pape.
- Bukan jenis sweet talker. Geli hehehe.
- Bukan yang suka ws/msg aku 24jam. Sebab aku mudah bosan huhu.
- Ego. Haha sebab aku suka rasa tercabar.
- Beragama (paling penting)
- Handsome di mata aku hahah!
okay dah >.<

8. Ucapan yang paling aku rasa dihargai daripada seseorang yang aku sayang. Ucapan sebelum aku exam spm. Seriously aku tersentuh sangat :')

9. Simple! Tak menyakitkan mata yang memandang.

10. 65% *jujur dari hati* 

Okay done! :D

3 comments:

  1. ASSALAMUALAIKUM. KOMEN YANG JUJUR DARI ANDA . TERIMA KASIH

    ReplyDelete
  2. ROUND # 2 : http://jmbelog.blogspot.my/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-round-2.html

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg