Monday, 11 January 2016

First Segmen : Mini Giveaway By Si Chubby

Tamat 20Jan2016

Tag :-
1. http://putrinurizzafatin.blogspot.com/
2. http://lovefiefie.blogspot.my/

i) Apa impian korang yang sebenarnya ? And apa usaha korang untuk mencapai impian tu ? Kalau tidak tercapai ,apa korang akan lakukan ?

=Impian aku untuk jadi lawyer yang berjaya dan beragama inshaaAllah. Walaupun selalu orang cakap lawyer ni seperti sebelah kaki di neraka dan sebelah kaki di syurga. Nampak tak berbahaya? Haha! Aku teguhkan diri aku untuk capai impian aku yang satu tu :)

Usaha aku nak capai impian aku, aku dah berusaha sungguh'sungguh dalam spm2015 alhamdulillah dan sekarang aku serah segalanya pada Yang Esa. Aku harap Tuhan permudahkan impian aku, ameen :')

Aku nak ambil asasi untuk course law nanti, aku harap result aku memberangsangkan. KALAU aku tak dapat asasi (mohon dijauhkan T^T) aku mungkin terus ambil diploma sebab aku memang taknak pergi matrik sebab taknak langsung terbabit dengan sains haha!

Kalau tak tercapai jugak (huwaaaaa taknakT^T), aku akan teruskan hidup muahahaha -_- Maksud aku, aku ambil course lain yang sesuai dengan jiwa aku. Kalau tak dapat jugak, aku akan tetap belajar sungguh'sungguh.

Aku nak banggakan umiabah aku. Nak dapat dekan inshaaAllah walapun semua orang cakap payah. Nah, kalau ada orang dapat dekan, takkan kita tak boleh kan? Yeahhh terus bersemangattt!

YANG PENTING.

TUNTUTLAH ILMU HANYA KERANA ALLAH :)

Adios~
Jangan lupa join :)


12 comments:

  1. wah imah bagus ada impian yang besar...all the best imah!
    macam best je segmen ni, nak join lah...
    ^_^

    ReplyDelete
  2. Hye thanks join GA zie :) Later zie akan update senarai contestants , jangan lupa blogwalking ye :)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih join segmen GA Zie :D Senarai peserta dah di update . Jangan lupa blogwalking ye :)

    http://sichubbyy.blogspot.my/2016/01/senarai-peserta-first-segmen-mini.html

    ReplyDelete
  4. good luck imah~ :D sy dtg singgah yer

    ReplyDelete
  5. cik belbel join jugak
    goodluck
    http://blogcikbelbel.blogspot.my/2016/01/segmen-mini-giveaway-by-si-cubby.html

    ReplyDelete
  6. wahhh .. bagus impian awak.. cop cop cop , dulu saya masuk matrik jurusan perakaunan . dalam tu belajar sekali ekonomi , akauan , bisnes , math . Semua org gila nak jadi akauntan , tapi saya tak .saya pilih untuk jadi bsneswoman majoring marketing . Alhamdulilah , saya dpt . Apa apa pun , Doa dengan ALLAH ,semoga Dia berikan petunjuk untuk masa hadapan awak.
    Ain doakan semoga awak berjaya yer ,!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameen! Harap sangat :D Thank you kakAin :D

      Delete
  7. Semoga Allah permudahkan untuk awak jadi lawyer. Amin.

    http://akhalilah.blogspot.my/2016/01/segmen-mini-giveaway-by-si-chubby.html

    #1037

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg