Saturday, 19 December 2015

JOM blogwalking! :D



Hai assalamualaikum semuaaa :)
Selamat petanggg!



p/s : Gambar di atas adalah hak milik sepenuhnya KarimahZulkafali. Haha. Gambar hari last SPM hoyeah. Berconteng wuuu. Haih, jangan marah, aku dah kena marah dengan abah hahahaa XD

Okay, back to my topic today.

For your information, i loveeeeeee blogwalking and follow semuaaaa orang. Hahaha! Yes, aku pun taktahu kenapa aku jadi gembira bila aku jumpa blog yang belum aku follow hihi.

So, harini aku p blogwalking 2 segmen yang aku join.

First, Segmen Blogwalking + Bloglist by blogger Shawal - Tamat 29 Disember 2015

Link untuk bw -- senarai peserta.

Okay yang kedua, Fadh's Birthday Segment by blogger Fadh- Tamat 19 Disember 2015 (harini)

Link untuk bw -- senarai peserta.

Masih belum terlambat untuk join :) Klik aje.

Sebenarnya, blogwalking ni ada banyakkkkkkk kelebihan. Korang boleh tambahkan follower korang. Dan, boleh kenal lagiiiii ramai blogger :) Jangan malu'malu, jangan segan'segan. Blogger semua manusia, takmakan manusia. HAHA! XD Korang nak aku followback, jangan lupa tinggalkan link korang kat bawah! :D

Btw, nanti inshaAllah aku sendiri yang akan buat segmen blogwalking inshaAllah :) Tunggu sat naa. Haha. Aku masih lagi dalam mood malas hihi. Pastikan korang join! :D

So, take care guys! :D
Adios! 






4 comments:

  1. Mlm ni klau rajin nk blogwalking laah :D .. Kalau syarat mudah insyaallah join jgk sgmen awak :D

    ReplyDelete
  2. jom blogwalking ke www.aswaleyla.com jugak

    ReplyDelete
  3. haiii imah..jom follow akak..:)

    http://makgarang.blogspot.my/

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg