Saturday, 19 December 2015

Di-unfollow oleh blogger :(





Gulp.
Entry yang menyedihkan.

Assalamualaikum! :')

Huhu, sobs sedih weh T.T di-unfollow oleh blogger lain. Haih, takpe, mungkin diorang rasa follow blog aku satu perkara yang merugikan diri mereka sendiri sebab entry aku tak awesome macam blogger lain *sangka baik* *senyum fake* *huhuu*

Di-unfollow blogger lain?
Korang pernah rasa tak? Haha aku rasa aku sorang je kot huhuhu. Yeah, blog korang awesome. Korang ada banyak idea nak bercerita, nak dikongsikan. Aku? em krik krik.

Meh aku senaraikan sebab'sebab blog aku di-unfollow sobs T^T

Image result for emoji sedih
- Blog aku tak cantik T^T
- Entry kebanyakan giveaway/segmen
- Tak pandai bercerita -.-
- Aku 17tahun *still a kid*

K tak sanggup nak senaraikan banyak'banyak T.T menangis karang kan. Huhu. Takpelah :) Aku okay haha :')

InshaaAllah akan memperbaiki lagi diri ini.

Kepada yang ada komen tentang apa yang korang tak suka dengan cara aku, boleh komen dibawah. Tapi kalau menyedihkan sangat, mungkin aku tak publish (huhuhu takut) Tapi inshaaAllah aku akan terima apa'apa sahaja teguran.

Terima kasih juga kepada yang sudi follow blog yang tak awesome ini :') Jasa baik korang sangat aku berterima kasih :D

Terima kasih.


18 comments:

  1. samalah :'( tiba2 je mcm diorg pakat ramai2 nak unfollow..

    ReplyDelete
  2. SR punya blog pun dah turun sikit hari ni. Nevermind. Yg penting jangan putus asa dlm blogging, k?

    ReplyDelete
  3. Chill... perkara biasa .. dah pnah rasa .. ahaha .. mungkin cara kita tulis, xsama dgn cara diorg.. masing3 ada cara masing .. abaikan yg unfollow kita & jdkan itu sbgi pmbkr smgt utk kita baikkan diri kita lg... Fighting !!
    Sorry terbebel dkt sini...ngeee
    http://kimchaa.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. @Diya Hanun Wah, sep skali T^T sedih benor kan? Huhu :')

    ReplyDelete
  5. @Kim Chaa InshaaAllah! :D Thnak you bg kata'kata semangat :D

    ReplyDelete
  6. alahaiii dear...follow n unfollow is normal. jgn sedih2 k. pretty sure akan ada new followers nanti. just dont give up blogging! :)

    ReplyDelete
  7. satu situasi yang sedih jugak pernah berlaku kat saya...biasanya tak kisah pun..tapi dalam tak kisah, sedih lah jugak..
    T_T #mohontabah

    ReplyDelete
  8. cik belbel pun sama. kene unfollow. ini pelik ni ramai bloggger unfollow

    ReplyDelete
  9. @:: Nia Rashid :: Alright dear! :D Thank you for supporting :)

    ReplyDelete
  10. @sofie adieKan? Kata'kata kat mulut kata tak apa, dalam hati T^T

    ReplyDelete
  11. @cik belbelKan? Pelik sangat. mula2 991, then 987, naik balik 988, skrg turun 984 T^T

    ReplyDelete
  12. samee.. blogger macam buat hal je. semalam ok je. ari ni tetibe follower ilang. takkan la diorang pakat rermai nak unfollow pada hari yg sama.. kaannn????

    ReplyDelete
  13. Hukhukhuk. Samalaahhh T^T Mendadak jugaklah dia turunnn. Hahahaha, blogspot saje nak berguraulah niii x3 Masalah teknikallah tuu. Huhu, harap cptlah kembali kpd sedia kalaaa!

    ReplyDelete
  14. @Isya PurpleZ Kan? Harini macam pelik sangat. Skrg dah hilang sorang lagi follower hahaha haih T^T

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg