Tuesday, 1 July 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My




tamat 21Julai2014.

Kalau aku dapat Rm300, aku nak belanja my mom and dad! Aku selalu berbelanja guna duit mak ayah aku. So kalau aku dapat RM300 aku nak belanja diorang pulak. Belanja berbuka puasa dengan hotel grande ke. Wah wah wah, terlebih excited la pulak. Haha.

Kalau takde rezeki nak pi berbuka di hotel, aku nak belikan mak ayah aku sepasang baju raya yang secocok. Haha. Biar diorang nampak sweet je bila pakai bersama. Ohsem. I love my mom and dad :D

InShaaAllah ada rezeki aku. Ameen :)

So korang yang nak join, klik HERE untuk join :)

Nak check result contest ni dekat SINI pada 23Julai2014.


NotaKaki: Nak hadiah superb? Nak topup free? Jom sertai giveaway'giveaway awesome lagi meletop :) Tekan SINI okay? K bagus (Y) Haha XD

No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg