Sunday, 6 July 2014

Giveaway : Nak Kad Raya Dari Asyu




Tamat 10Julai2014.

Tag : Huda & Es

Pengalaman puasa/raya?

Aku nak kongsikan pengalaman raya aku di sekolah tahun 2013. Mungkin ini kisah sedih atau kisah pengorbanan. Haha. Buat pengetahuan korang, tahun2013, aku form3. Ambil PMR. Last year PMR. Memang gabra gile kot. So bile tahun exam penting, aku takboleh main'main.

Nak dijadikan cerita, masa sambutan hari raya tahun lepas, aku kena dipilih dihantar oleh sekolah ke kem budak pandai. 4orang. 2orang perempuan dan 2orang lelaki. Sebenarnya bukan aku sepatutnya pergi. Aku tak cukup syarat nak pergi. Tetapi kebetulan, aku memang rapat dengan budak top1 dalam sekolah. Cikgu panggil dia and masa tu aku yang teman. So aku ada sekali la.

Kem tu kena pergi sendiri. By own. Jauh. Aku stay Kemaman, Terengganu. And kem tu dekat Kuala Terengganu. Nak sampai tu lebih daripada 3Jam kot. So kawan aku tu, ayah dia takboleh hantar sebab kereta rosak kot. Aku tak ingat sebab apa. Dan her mom tak pandai drive. 2orang lelaki tu stay asrama so takde pengangkutan jugakkk.

So, cg tanyalah aku, KALAU aku boleh pergi kem tu, aku ada pengangkutan tak? Aku jawablah ada sebab masa tu abang aku cuti sem. Dia boleh drive. So aku pun dapat pergi kem tu. 3orang lagi semua tumpang naik sekali dengan aku. Kitorang kena pergi kem tu masa hari sambutan raya dekat sekolah.

Punyalah kecewa aku. Aku baru nak happy'happy snap gambar, lepak dengan kawan'kawan. Tapi demi PMR tersayang, aku berkorban. Haha. Aku sempat beraya kat sekolah pagi tu je. Sibuk duk urus jamuan raya kelas. Tengahari, pukul10, aku blah dari sekolah. Huwaaa sedih. Haha tapi tak sia'sia aku pergi. Boleh menimba banyak pengetahuan. Haha tapi cuma rasa diri tu "bodoh" sikit la sebab pergi kem budak pandai -_-

Haha okay adios~ Sampai sini. Semoga takbosan baca cerita merapu aku :)


NotaKaki: Nak hadiah superb? Nak topup free? Jom sertai giveaway'giveaway awesome lagi meletop :) Tekan SINI okay? K bagus (Y) Haha XD

7 comments:

  1. hehe..selamat bersegmen :)
    http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/07/2-segmen-blogwalking-pink-lady.html

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum & Salam Perkenalan...
    Jom imarahkan Ramadhan dan join GA saya ni :
    http://ummudd80.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete
  3. terima kasih tag sy :) salam perkenalan :D

    ReplyDelete
  4. terima kasih tag sy :) salam perkenalan :D

    ReplyDelete
  5. as'salam
    sila hantarkan butiran seperti berikut

    url entri ini
    nama penuh
    alamat

    ke https://www.facebook.com/syuhaidahayub

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg