Friday, 13 June 2014

RIANG RIA HARI RAYA GIVEAWAY by cik Abbit



tamat 1julai2014.

Okay nak story pasal hari raya. Hari raya tahun ni, aku nak kumpul sebanyak mungkin duit raya. Hahaha. Nak kumpul banyak'banyak dan simpan untuk masa depan. Haha.

Hari raya selalunya aku sambut di kampung sebelah mak aku sebab kampung sebelah ayah aku dah takde walaupun dua'dua dalam satu negeri. Iaitu negeri Pahang! Tapi aku anak kelahiran negeri Terengganu.

Aku balik kampung petang hari raya pertama sebab pagi tu ayah aku kena bagi khutbah raya dekat surau. So lepas zohor baru bertolak balik kampung. Kalau ada adik beradik aku nak balik kampung awal, diorang pergi dengan abang aku. Aku malas nak balik awal sebab stay kat kampung sedikit bosan sebab takde wifi. Hahahaha XD

Family mak aku memang ramai gilaa. Penuh satu rumah kalau semua datang beraya. Tak putus putus. Sampai aku tak kenal apa pertalian aku dengan diorang, sepupu ke dua pupu ke, hahaha terlalu ramai. And selalunya malam raya pertama, kitorang satu family pergi beraya rumah kakak ayah aku iaitu makngah. Hahaha kalau korang nak tahu aku dah ada CUCU sepupu. Hahaha aku seorang nenek woi! Haha. serious talk. Sebelah ayah aku, semua sepupu dah besar besar siapa dah ada anak dan cucu sendiri.

Okay stop. Aku story dengan lebih panjang raya nanti. Muahaha :) Korang jangan lupa join tau! Daa adios~


NotaKaki: Nak hadiah superb? Nak topup free? Jom sertai giveaway'giveaway awesome lagi meletop :) Tekan SINI okay? K bagus (Y) Haha XD

5 comments:

  1. huhuhu.. untuk wanita aje?
    gud luck

    ReplyDelete
  2. @Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nampaknya macam tu la, dia tulis untuk gegadis sahaja ;)

    ReplyDelete
  3. Selamat berpose.. Jempot check peserta list and hadiahh review ;) TQ

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg