Sunday, 8 June 2014

Liebster Award Nomination by FiQa Nsz


Haip haip :)
Kali ni aku kena tag dengan akak FiQa Nsz. Thanks akak cun :) Meh baca soalan daripada akak cun ni dan jawapan daripada aku.

1- Lagu apa yang paling korang minat?
= Tepi Sikit by Sleeq.

2- Kenapa korang minat lagu tu?
= Sebab lirik lagu tu macam mendalam je. Dan ex-crush aku hantar lagu tu kat aku. Hahahaha XD

3- Cerita / movie /drama apa yang paling korang suka?
= Twilight :)

4- Kenapa korang suka sangat cerita tu?
= Kisah percintaan diorang macam mencabar je. Haha!

5- Dah kahwin belum? kalau belum, apa umur yang korang rancang nak berkahwin?
= Hahahaha semestinya belum. Umur baru 16 kot. Haha. Perancangannya umur 25 dan ke atas! Haha XD Umur 16 dah buat perancangan -___-

6- Pendapat korang mengenai blog korang?
= Muahahaha terlalu lembut untuk orang yang kasar macam aku.

7- Pendapat korang mengenai blog fiqa?
= Header yang HAVOC. Haha. Kemas. Dan cantik! Lembut je warna blog.

8- Status pekerjaan korang sekarang?
= Belum bekerja. Tapi sedang berjinak untuk jadi dropship. Haha. Masih belajar :D

9- Apa impian korang?
= Impian terbesar aku nak fly pi Mekah dengan semua family :)

10- Pernah terserempak dengan hantu tak? kalau pernah, ceciter sikit. hehe
= Hahaha tak pernah! Tapi kena kacau tu pernah laa :) Dulu aku selalu stay up malam malam. Otp. Muahaha. DULU je okay. Duduk dalam bilik. Bilik tepi ruang tamu. Masa tengah syiokkk otp, bunyi macam ada orang sedang kepit kuku. Aku buat taktahu je mula'mula. Tapi macam lebih rancak je bunyi nye. Aku pun keluar pi kat ruang tamu nak tengok datang dari mana bunyi tu. Tapi bila dah sampai kat ruang tamu, tak bunyi pulak -_- Aku masuk bilik semula. Dan bunyi tu bunyi lagi. Aku keluar balik dan bunyi tu senyap balik. Then masuk bilik lagi sekali, bunyi tu bunyi balik. Aku pun dah malas nak keluar, aku buat tak tahu je. Hahaha.

11- Pengalaman pahit dan manis yang tak dapat dilupakan sepanjang korang berblogging?
= Haha soalan ni dah pernah aku jawab. Em kat SINI. Malas nak jawab balik. Hahah XD

Okay i'm done!
Seperti biasa, sesiapa yang nak di-tag, meh komen bawah. Tapi yang tak pernah kena tag je la ye? Aku nak bagi peluang dekat orang lain pulak :)

Okay adios~ Assalamualaikum!

2 comments:

  1. wah.. thanks sudi jawab soalan yang ditag dari fiqa. :D
    *baru tahu sikit2 pasal adik cute ni :)

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg