Monday, 30 June 2014

#53 Wordless | Sah tak puasa TAPI tak tutup aurat? |


Embedded image permalink

Sama'sama kita cuba aurat kita dengan sempurna. Step by step. Supaya apa kita buat Dia terima. InShaaAllah :)

12 comments:

  1. ye betul kata ustazah . Jika aurat sudah terdedah , dosa yang kita dapat maka pahala daripada puasa kita itu tidak mampu menampung dosa aurat kita . Allahu , insyaAllah sama-sama tutup aurat . Terima kasih untuk entry nye dik .

    ReplyDelete
  2. @Apabila Hati Terbuka Sama'sama :D Alhamdulillah ada yang membaca :D

    ReplyDelete
  3. perkara mudah macam ni kekadang orang terlepas pandang. ingat puasa dan solat saja dah cukup. bagi sesetengah orang rasakan menutup aurat tuh tak mengganggu pahala amalan lain.

    semoga kita sentiasa dalam golongan yang mendapat kesedaran dari-Nya. thank you atas peringatan ye adik :D

    ReplyDelete
  4. sangat betul. and for two of my friends that didnt cover their hair. i wish u can read this. biar sentap sikit~

    ReplyDelete
  5. @CT Humairah Sama'sama. Mari kita sama'sama doakan supaya orang yang tak menutup aurat tu mendapat hidayah daripada Allah SWT :D

    ReplyDelete
  6. @Aimi Farhana Haha yeah. But i think you should tell them slowly. Maybe diorang akan dengar and insaf :D

    ReplyDelete
  7. sama sama lah kita menjaga aurat. salam ramadhan

    ReplyDelete
  8. Terima kasih share :)


    **SALE SEHINGGA 4 JULAI 2014!!!
    http://nadyabubble.blogspot.com/2014/06/sale-jualan-penghabisan-stok.html

    ReplyDelete
  9. @Ija Rased InShaaAllah :D Salam Ramadhan jugak :D

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg