Thursday, 22 May 2014

Monster's Giveaway

MONSTER's GIVEAWAY

Klik banner untuk join.
Tamat 22Jun2014.

Keistimewaan blog saya ialah blog saya sangat cantik! Haha lol. Blog saya adalah hasil taipan tangan saya mengenai kehidupan, agama dan giveaway. Saya sangatttt suka join giveaway kerana saya tahu dengan join giveaway, kita boleh merapatkan lagi hubungan antara bloggers dan secara tidak langsung akan meningkatkan traffic blog dan followers.

Blog saya juga ada menyediakan senarai panjang giveaway yang sedang berlangsung bagi memudahkan saya dan bloggers yang lain mengetahui giveaway'giveaway yang sedang berlangsung.

Sesiapa yang menjadi followers saya, pasti akan di-follow back jika anda memberitahu kehadiran anda di cbox blog saya.

Anda juga akan mendapat input berguna daripada blog saya. InShaaAllah. Tujuan utama saya membuat blog ialah ingin berkongsi ilmu yang saya tahu kepada anda semua. Tetapi buat masa sekarang, saya masih seorang blogger separuh masa.

Okay diharapkan entry ini dapat mencuit hati penganjur :)

Assalamualaikum...





NotaKaki: Nak join giveaway'giveaway yang awesome lagi menarik tertarik kau memang da boom? Haha. Click SINI k ;)

1 comment:

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg