Friday, 16 May 2014

Hari Guru 2014 Giveaway RM100


Klik untuk join.
Tamat 21May2014.

Assalamualaikum!
Untuk kali ke3, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada para guru di seluruh dunia terutamanya guru'guru yang pernah mengajar saya di :
  • Pasti Kuala Kemaman, Terengganu
  • Sekolah Rendah Islam Darul Taqwa Kemaman, Terengganu
  • Sekolah Rendah Islam Al-Amin Kemaman, Terengganu
  • Sekolah Menengah Agama Al-Falah Kemaman, Terengganu
Terima kasih yang tak terhingga kepada semua tenaga pengajar yang telah penat lelah mengajar saya tanpa mengenal erti penat. Terima kasih.

Tanpa anda, tiadalah saya menaip entry ini. Terima kasih :)


NotaKaki: Nak join giveaway'giveaway yang awesome lagi menarik tertarik kau memang da boom? Haha. Click SINI k ;)

6 comments:

  1. As-salam join segmen yang sama, good luck. No 15.

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum dan salam sejahtera.
    Saya ingin mengucapkan selamat berjaya kepada peserta GA sempena Hari Guru ini.

    Dan terima kasih kerana sudi join GA ini.

    Saya akan umumkan pemenang-pemenang untuk GA ini pada 26 Mei 2014. Dan harapan saya semua peserta telah pun blogwalking ke blog peserta-peserta lain memandangkan masa bertenang saya berikan agak lama.

    Tahniah diucapkan terlebih dahulu seandainya terpilih menjadi pemenang kelak.

    SELAMAT HARI GURU 2014

    HASRULHASSAN.COM

    #Komen ini adalah komen standard ditulis kepada semua peserta GA ini. :)

    ReplyDelete
  3. sambung blogwalking ke peserta segmen. Selamat berjaya dari saya

    ReplyDelete
  4. Blogwalking here. from blog abg Hasrul. done follow :)

    ReplyDelete
  5. jalan2 dari segmen yg sama^^

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg