Wednesday, 28 May 2014

#45 Wordless | No more CADBURY |

Embedded image permalink

": Who needs cadbury when you have this. "

Korang pernah buat? Aku pernah. Tapi aku tak guna paket milo tu. Aku guna yang serbuk tu. Then aku masukkan dalam plastik and gosok macam dalam gambar tu. Memang best. Serious tak tipu :)

9 comments:

  1. Tak bahaya ke ? Nanti bahan kimia yang ada dekat plastik milo tu bercampur dengan milo kt dlm tu .

    ReplyDelete
  2. Haha kawan2 pernah buat benda ni, tapi takut pula nak makan.. sebab plastik tu kalau kena panas kan bahaya utk kesihatan? tak gitu? xD

    ReplyDelete
  3. haha .. kat asrama dlu , sllu wat ble time lapar .. :D

    ReplyDelete
  4. @Ibnu Ramli Haha entah. Yang fkir, cuma kenyang. Hahaha XD

    ReplyDelete
  5. haha. dulu kat sekolah selalu je buat. lol~

    skang dah malas pula. penat mengunyah. adeh.

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg