Thursday, 22 May 2014

#41 Wordless | Keywords PASHMINA |

Aip aip :) Assalamualaikum..


7/10 daripada keywords aku, semua cari berkaitan dengan pashmina. Haha terasa lawak pulak sebab seingat aku, aku hanya buat entry pasal TUTORIAL PAKAI PASHMINA cuma satu je. Pelik ni :O

Entry ini di SINI. Dah lama dah entry tu, 25February2014. Masa tu aku yang sibuk cari TUTO macam mana nak pakai pashmina yang menutup aurat dengan SEMPURNA. So aku kongsi la dengan korang. Tak sangka pulak ramai yang mencari entry tu di blog aku.

Lain kali aku buat entry pasal pashmina lagi okay. Haha. Thanks btw :) 

No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg