Saturday, 15 March 2014

TAK BOLEH FOLLOW BLOG


Hai.

Aku tak tahu apa masalah dengan blog sekarang ni. Aku tak boleh nak follow blog orang. Haih -_- Sakit hati den.

Maaf lah ye kepada penganjur'penganjur Giveaway yang sedang berlangsung. Kalau ada yang saya tak mengikut syarat, maaf ye. Blog yang mintak kaki -_-

Kalau perkara ni dapat diselasaikan, saya akan follow semuanya. InShaaAllah :)

Btw, aku baru balik dari Kem Kepimpinan Pengawas. Gilerr letih. Dan esok exam. Kbye >.<


NotaKaki: Nak join giveaway'giveaway yang awesome lagi menarik tertarik kau memang da boom? Haha. Click SINI k ;)

5 comments:

  1. Samalah -.-" Unable lah. Whateverlah-.- geram

    ReplyDelete
  2. salam. memang geram tul sbb abe kie pun mengalami masalah yg sama..sabar je la.

    ReplyDelete
  3. @Abe KieWslm :) Tu lah. Taktahu kenapa dengan blog sekarang ni -_- inShaaAllah sabar :D

    ReplyDelete

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg